dinsdag 1 juli 2014

Storten & Uitbetalen


Weekdeals (728x90)

TOTO storten en uitbetalen

Opmerking: De inleg voor Toto bedraagt per speelkans minimaal € 1,-- en maximaal € 22,--. Bovendien is van toepassing, dat per speelkans maximaal € 150.000,-- kan worden gewonnen, ongeacht de hoogte van de inleg in combinatie met de van toepassing zijnde quoteringen. 


Storten

- Geld dat je van je Creditcard of met iDeal hebt overgemaakt naar je TOTO portemonnee kun je niet terugstorten! 

- Geld dat je hebt gewonnen kun je overmaken naar je betaalrekening vanaf 10 euro!

Het minimale bedrag dat je kunt overboeken naar Mijn Toto is € 5.

Als je gebruik maakt van opwaardering via creditcard of Ideal, komt het geld direct in je portemonnee en kunt je dus direct spelen. 

Het is alleen mogelijk om geld over te maken vanuit Nederland én met een Nederlandse creditcard. Alleen MasterCard en Visa wordt geaccepteerd.

- Het limiet aan het bedrag in je TOTO portemonnee bedraagt € 1000,-.



TOTO werkt samen met iDea, VISA en Mastercard. 



Uitbetalen

- Heb je ingesteld dat gewonnen bedragen op je rekeningnummer moeten worden uitbetaald? dan duurt dit 3 tot 10 werkdagen!

- Heb je ingesteld dat u het gewonnen bedrag in uw saldo wilt ontvangen? dan staat dit de volgende dag in je TOTO portemonnee! 

- Als je geld van je TOTO portemonnee naar je rekening overschrijft kan dit tot 10 werkdagen duren maar het gebeurt in de werkelijkheid vaak een stuk minder lang.











Bron: Toto.nl

28 opmerkingen:

  1. Hoe zet je geld naar je bankrekening?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ga naar Mijn Toto --> Mijn Saldo > Dan staat er ergens linksmidden een groene knop met Saldo Opwaarderen, Daaronder staat Saldo uitbetaling, de rest spreekt voor zich :) succes

      Verwijderen
    2. Ik wacht nu al 13 werkdagen.. langzaam bij toto

      Verwijderen
  2. Hoe zet je je wekelijkse limiet hoger?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe kan ik instellen dat mijn gewonnen geld op toto in mijn portomonee blijft zodat ik er mee door kan spelen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ga naar Mijn Toto --> Mijn Saldo > Dan staat er ergens linksmidden een groene knop met Saldo Opwaarderen, Daaronder staat Saldo uitbetaling.als je saldo Opwaarderen kiest , kun je blijven spelen. Ook het geld , dat je wint blijft er bij komen. Succes en win ze !




    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik met mijn spaarrekening mijn portomonnee opwaardeer via ideal kan ik dat dan terug storten?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wacht nu al 8 dagen op mijn gewonnen geld,slechte zaak heb de app verwijderd en speel nu bij bwin daaaaaag toto!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Staat 3 tot 10 werkdagen. Weekends telt niet als werk dag.

      Verwijderen
  7. Ik krijg heel de tijd dat mijn weeklimiet is bereikt, na hoelang gaat dat weg en hoezo is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik wil mijn geld uit laten betalen, maar er staat dat ik mijn account nog niet heb gevalideert via de ontvangen e-mail. ik heb dat mailtje helaas niet meer, en een nieuw mailje krijg ik niet als ik op die link klik. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zit met precies hetzelfde probleem ! En als ik de email opnieuw laat sturen ontvang ik niks ! Ik wil hier wat meer duidelijkheid over !

      Verwijderen
  9. als ik een weddenschap gewonnen heb, hoelang duurt het dan voor dat het gewonnen bedrag in mijn wallet verschijnt. heb namelijk een paar keer gehad dat het geld niet direct in mijn wallet te zien was.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. bij mij staat er Uitbetalen is nog niet mogelijk. Je hebt onvoldoende saldo.wat moet ik doen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eenvraag bij een uitbetaling van boven 1000 euro kan dat ook cash en gaat er ook belasting vanaf zoja hoeveel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb mijn verjaar dag fout gedaan . wat moet ik doen ?
    en hoe moet ik mijn geld op halen?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. kunnen jullie alstublieft PayPal uitbetalingen accepteren? Want niet iedereen heeft Visa of Mastercard. Laat graag even weten of jullie het al veranderd hebben. Verder is het een top app.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik wacht al 2 maanden op mijn uit betaling letterlijk vandaag 2 maanden hen nog geen ene shit ontvangen ik heb 11.000 euro gewonnen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waarom werkt de toto niet in Duitsland, ik zit er 4 dagen in de week voor mijn werk dus het zal wel fijn zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waarom krijg je niet alles uitbetaald?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schande dat men zolang moet wachten. Geld eraf halen gelijk alla de minuut ook ik stop met de toto op naar bwin die hebben geen traag zaad

    BeantwoordenVerwijderen
  18. İk ga niet meer Dan 450 euro winst ticket maken ! İk wacht al 5 weken en nog niet mijn geld gekrijgen .

    BeantwoordenVerwijderen
  19. İk ga niet meer bij Toto spelen !!! İk wacht al 5 weken ...onzin Toto ....!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. İk ga niet meer bij Toto spelen !!! İk wacht al 5 weken ...onzin Toto ....!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kan ik me gewonnen toto geld uitkeren op mijn bunq account?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Kan je vanuit de toto app ook het geld cash in winkel krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen